امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 

در مراسمی که عصر امروز در هتل مندرین کوالالامپور برگزار شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا برترین‌های قاره کهن را معرفی کرد که در این گردهمایی سهم فوتبال ایران در دریافت عناوین برترین هیچ نبود.

نگاهی به نفرات برتر سال 2013:

جایزه الماس آسیا:

دکتر چونگ مونگ جون

جایزه رویای AFC:

فدراسیون فوتبال میانمار

جایزه فوتبال جوانمردانه:

فدراسیون فوتبال چین

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


الف رمزي سرمربي تيم ملي انگليس كه در جام جهاني 1966 به قهرماني رسيد پس از پايان بازي برابر آرژانتين به سرعت درون زمين دويد.

جام جهاني به عنوان نماد برتر فوتبال در جهان همواره مملو از اتفاقات و حوادث نادر بوده است.مطلب زير حاصل تحقيق در ميان فيلم ها،مقالات،كتاب ها و روزنامه هاي مختلف است:

 Alf Ramsey

الف رمزي سرمربي تيم ملي انگليس كه در جام جهاني 1966 به قهرماني رسيد پس از پايان بازي برابر آرژانتين به سرعت درون زمين دويد.اين اقدام رمزي براي ابراز خوشحالي نبود بلكه او مي خواست از تعويض لباس بازيكنانش با حريف جلوگيري كند.رمزي در مصاحبه خود گفت: با حيوان ها لباس عوض نمي كنيم!



ادامه مطلب ...


باشگاه مادریدی 13 بازیکن در جام جهانی 2014 خواهد داشت و درصورتی که دل بوسکه از ایسکونیز دعوت به عمل بیاورد این تعداد به 14 خواهد رسید.

باشگاه مادریدی 13 بازیکن در جام جهانی 2014 خواهد داشت و درصورتی که دل بوسکه از ایسکونیز دعوت به عمل بیاورد این تعداد به 14 خواهد رسید. جام جهانی 2014 برزیل رویدادی تاریخی برای باشگاه رئال مادرید خواهد بود.این تورنمنت، تورنمنتی است که می تواند برای باشگاه رئال رکوردشکن باشد و شاهد حضور بیشترین تعداد بازیکنان از باشگاه مادریدی درطول تاریخ این باشگاه اسپانیایی باشیم. اگر مصدومیت ها دست از سربازیکنان رئال برداشته و سرمربیان هم به آن ایده های همیشگی شان وفادار بمانند، 13 بازیکن از باشگاه رئال مادرید در جام جهانی 2014 حضور خواهند یافت (البته به شرطی که سامی خدیرا نیز بهبود یافته وآلمان را در جام جهانی همراهی کند)واگر در نهایت دل بوسکه از ایسکو دعوت به عمل بیاورد، این تعداد به 14 بازیکن افزایش خواهد یافت.این به نحوی رکورد جالبی برای مادریدی ها محسوب می شود؛ چرا که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی 10 بازیکن از باشگاه رئال در جام جهانی حضور یافته بودند: ایگواین، کاکا، کاسیاس، آلبیول، ژآبی آلونسو، سرخیو راموس، آربلوا، فان در فارت، کریستیانو رونالدو و په په.

 در جام جهانی 2006 هم شاهد 10 حضور بازیکن از رئال در جام جهانی بودیم: روبرتو کارلوس، رونالدو، سیسینیو، روبینیو، کاسیاس، سالگادو، رائول، راموس، زیدان و بکام و جالب اینجاست که در جام جهانی 2002 کره وژاپن هم 10 بازیکن از رئال در جام جهانی حضور داشتند: روبرتو کارلوس، ژرمی، کاسیاس، الگرا، ائییرو، رائول، مورینتس، ماکه له له ، زیدان و فیگوباشگاه رکورددار در این زمینه آرسنال است که در جام جهانی 2006 آلمان، 16 نماینده داشت. چلسی هم در جام جهانی 2006، 14 نماینده داشت و حالا رئال مادرید در جام جهانی برزیل با رکورد میلان، بارسلونا و اینتر با داشتن 13 بازیکن در جامهای جهانی برابری خواهد کرد.



خيلي از بازيکنان قبل از ورود به زمين اقدامات جالبي انجام مي دهند که تصور مي کنند براي آنها خوش شانسي مي آورد.

1-بوسيدن سر طاس

يکي از آداب و رسوم مرسوم در تاريخ فوتبال بوسيدن سر طاس قبل از بازي است.

قبل از مسابقات جام جهاني لوران بلان کاپيتان تيم فرانسه به سمت فابيان بارتز دروازه بان تيم مي دويد و سر طاس او را مي بوسيد.فرانسه در آن سال يعني 1998 قهرمان جام جهاني و دو سال بعد قهرمان اروپا شد.

بقیه در  ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


ستاره مصدوم بارسا، پیش از دیدار امشب تیمش مقابل گرانادا، سومین کفش طلایش را به هواداران نشان داد.

لیونل مسی، ستاره مصدوم بارسا، پیش از دیدار امشب تیمش مقابل گرانادا، سومین کفش طلایش را به هواداران نشان داد.

او که فصل گذشته با به ثمر رساندن 46 گل، آقای گل لالیگا شد، توانست کفش طلای بهترین گلزن اروپا را هم به دست بیاورد.

مسی در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دور از میادین است و احتمالا تا پایان سال جاری میلادی نمی تواند برای آبی و اناری ها به میدان برود.

به همین دلیل شانس اش برای رسیدن به چهارمین کفش طلا در پایان این فصل کاهش پیدا کرده است. او همین حالا هم 8 گل از کریس رونالدو، صدرنشین جدول گلزنان لالیگا عقب است و با توجه به روند خوب ستاره پرتغالی، شاید حتی تا زمان بازگشت مسی این اختلاف دوبرابر شود.

عکس یادگاری بارسایی ها با کفش طلای مسی



در شرایطی که حدود یک سوم از رقابت های لیگ های داخلی کشورهای فوتبالی اروپا یعنی انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان گذشته، شاید جالب باشد که مروری بر نکات جالب این لیگ ها بیندازیم. البته لازم به توضیح است که این آمار تنها به لیگ های داخلی، یعنی بوندس لیگا، لیگ برتر،لالیگا وسری آ برمی گردد و به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ارتباطی ندارد

1- لیگ انگلیس، لیگی است که میانگین کمترین گل زده شده در جریان هر بازی را دارد. در هر یک از بازیهای این فصل لیگ برتر به طول میانگین 2.42 گل به ثمر رسیده و بوندس لیگای آلمان از این لحاظ در صدر است و درهر بازی بوندس لیگا دراین فصل به صورت میانگین 3.01 گل زده شده است

2- جالب اینجاست که در رقابت های سری آ، به صورت میانگین درهر بازی گلهای بیشتری نسبت به لیگ اسپانیا داشته

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پس از شكست سوئد برابر پرتغال زلاتان ابراهيموويچ يكي از جملاتي زلاتان ابراهيموويچي خود را بر زبان آورد:«جام جهاني بدون من ارزش ديدن ندارد».جدا از شوخي كاملا جدي ستاره سوئدي،او تنها بازيكن مطرحي نيست كه جام جهاني 2014 برزيل را از دست داده است.در اين گزارش يازده بازيكن برتر كه در جام جهاني حضور نخواهند داشت را معرفي مي كنيم.

بقیه درادامه مطلب



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 107
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 1978
بازدید کل : 176068
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content