امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 

خسرو حیدری:بازیکنی است که کمتر خلاقيت را زیر پا میگذارد. سانتر های عالی و بینقص او بسیاری از بازیکنان را در موقعیت گلزنی قرار میدهد.

حنیف عمران زاده:نمیتوان گفت بازیکن بدی است.او از نظر بدنی در شرایط خوبی دارد و در بسیاری از مواقع مدافع خوبی بوده است.او بسیار غیرتی هم هست.به خصوص در مورد نام کذبی که عربها برای خلیج همیشه فارس ما گذاشته اند.

اندرانیک تیموریان:بسیار خوشحالیم که او دوباره به استقلال بازگشت.قطعا او یکی از بهترین هافبک ها خواهد بود.اما ایا او میتواند بهترین بازیکن شود؟

احمد جمشیدیان:او باید موفق شود.چون انقدر از راضی بودنش درخصوص حضور در باشگاه استقلال گفته است که ما امار نداریم!به هرحال برایش ارزوی موفقیت میکنیم.

علیرضا نیکبخت واحدی:به نظر میرسد او در میان هواداران چهره ی منفوری است.او تاکنون در تیم های ابومسلم خراسان-استقلال تهران-الوصل امارات-پرسپولیس تهران-استیل اذین-صبا-پیکان وداماش پابه توپ شده است.

محمد مهدی نظری: مهدی نظری به مدت ۱۰ سال از ۱۳۸۶ تا ۱۳۷۶ در آکادمی ولیعصر شیراز مشغول به فعالیت بود. سپس به تیم بزرگسالان مرصاد شیراز رفت و ۲ فصل را در این تیم سپری کرد. در سال ۱۳۸۸ به تیم فجر سپاسی پیوست. این مهاجم طی ۴ فصل حضور در این تیم ۹۸ بازی و ۲۱ گل را در کارنامه خود ثبت کرد. وی با بازی‌های خوبی که برای تیم فجرسپاسی انجام داد نظر مدیران باشگاه استقلال تهران را به سوی خود جلب کرد. پس از مذاکره و توافق با مسئولان این باشگاه در ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ با امضای قراردادی ۱ ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست، تا لیگ سیزدهم فوتبال ایران را در جمع آبی پوشان پایتخت توپ بزند.برای این بازیکن جوان و شیرازی ارزوی موفقیت میکنیم.

پژمان منتظری:درست است که او فقط یک نیم فصل برای استقلال بازی میکند اما همه میدانند که او متعصب است و همواره قلبش برای استقلال میتپد

پژمان نوری: او 32  سال سن دارد و پستش هافبک است.وی کاپیتان سابق تیم ملوان انزلی میباشد.مادر این فصل او را باشماره ی((8))خواهیم دید.

فرهاد مجیدی : کاپیتان فصل قبل با این که کمتر از یک نیم فصل بازی کرداما انچنان درخشید که همه بدانند او ابی دل است.در مسابقات اسیایی گل های کمنظیرش و در لیگ هم گل های بینظیرش.امیدواریم همیشه ابي دل بمانی.

لطفابانظرات خود مارا شادمان نمایید.باتشکر





درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3387
بازدید دیروز : 1692
بازدید هفته : 10849
بازدید ماه : 17495
بازدید کل : 193607
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1