امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:کنکور93, :: 12:43 ::  نويسنده : امیرحسین

سيد محمد جواد موسوي - ميانگين تراز 8265  –  مبارکه اصفهان

ضمن عرض سلام و خسته نباشيد به داوطلبين کنکور سراسري 93 و آرزوي موفقيت براي تمامي اين عزيزان از نظر من تابستان بهترين فرصت براي مطالعه عميق و مفهومي دروس به خصوص دروس پايه است که دانش آموزان مي توانند با انجام اين کار گام بسيار مهمي را براي موفقيت در کنکور سراسري بردارند.

من  بر مطالعه عميق و مفهومي تاکيد داشنم که  به دليل روند صعودي افزايش تعداد چنين سوالاتي در آزمون سراسري بود .  همانطورکه در کنکور92 به وضوح مشاهده شد.

نکته ي مهم ديگر اهميت مديريت در جلسه آزمون است. آزمون 92 به خوبي نشان داد که دانش آموزان براي موفقيت علاوه بر سطح علمي بالا، مي بايست ازمديريت خوبي برخوردار باشند تا با رد شدن از سوالات وقت گير ،استفاده ي بهتري از زمان محدود آزمون داشته باشند.

 بهترين زمان براي کسب اين مهارت همين آزمون هاي برنامه اي  است که من  در اين آزمون ها تکنيک هايي مانند زمان هاي نقصاني ، رد کردن سوالات وقت گير و .. را  تمرين   مي کردم.

من در فرصت طلايي تابستان  اين کارها را انجام داده بودم :

  1. مطالعه دقيق دروس پايه به خصوص دروس اختصاصي + تست زدن

 

  1. برطرف کردن نقاط ضعف به خصوص در درس هاي عربي و زبان انگليسي و دروس اختصاصي

 

  1. مطالعه فصل هاي اول تا سوم فيزيک سال چهارم ( چون تسلط بر اين بخش ها نسبت به ساير مطالب به وقت بيشتري نياز دارد که در تابستان اين موقعيت به خوبي فراهم است(

 

  1.  مطالعه دقيق درس حسابان و در صورت رسيدن به تسلط کامل در آن، مطالعه فصل هاي حد و مشتق از کتاب ديفرانسيل ( فصل هاي 2 و 3)




درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 589
بازدید دیروز : 1692
بازدید هفته : 8051
بازدید ماه : 14697
بازدید کل : 190809
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1