رو‍ژان رباني: نکاتي براي کنکوري هاي 93 - رشته رياضي
 
امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 

رو‍ژان رباني  - ميانگين تراز 8450 - اروميه

هندسه: با توجه به مشکلي که در تستي کارکردن و در جمع بندي نکات هندسه1 داشتم و چون سال سوم به حد کافي در زمينه هندسه 2 کار کرده بودم ، در ‌تابستان زوج درس هندسه 1 را انتخاب کردم. اين باعث شد که در تابستان ضعف ها را رفع کنم و اينکه حجم زوج درس هايي را که مي بايست در پيش 2 مي خواندم ،‌کمتر مي کردم. البته من در تابستان براي اين درس کم تست زدم.

فيزيک: با توجه به حجم فيزيک پيش دانشگاهي،‌ آنرا پيش خواني کردم، همگام با کلاس هايي که مي رفتم،‌ تست هاي آن را هم به طور کامل مي زدم. اما در مورد فيزيک سال دوم خيلي  تست کار نکردم چون به حد کافي روي آن مسلط بودم.

شيمي : با توجه به سخت تر شدن شيمي کنکور 91 ،‌درس شيمي را تحليلي  تر خواندم و حاشيه نويسي را در مورد  اين درس انجام دادم.

تغيير روش مطالعه به کنکور من کمک شاياني کرد. در ابتداي سال بيشتر نکات تستي حفظ مي کردم و سعي مي کردم بر روي نکات مسلط شوم اما وقتي روشم را تغيير دادم و مطالعه را همراه با استدلال همراه کردم ،‌ هم در وقت خود صرفه جويي کردم و هم اينکه در کنکور توانستم بهتر به سوالات پاسخ بگويم.





درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2775
بازدید دیروز : 1692
بازدید هفته : 10237
بازدید ماه : 16883
بازدید کل : 192995
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1