امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:gmail, :: 19:35 ::  نويسنده : امیرحسین
يکي از ويژگي هاي خوب سرويس جي ميل امکان انتخاب قالب هاي زيبا و متنوع ( themes) است که شرکت گوگل هم اکنون امکاني را فراهم کرده است که شما مي توانيد تصاوير دلخواه خود را از روي هارديسک آپلود کرده و برگزينيد.
بدين منظور:
ابتدا وارد حساب خود Gmail شويد.
سپس بر روي دکمه settings در بالاي سمت راست صفحه با آيکن آچار مشخص شده است کليک کنيد وThemes را انتخاب نماييد.
در اين صفحه قالب هاي مختلف Gmail را مي توانيد مشاهده کرده و انتخاب کنيد اما براي انتخاب يک تصوير دلخواه به عنوان تصوير پشت زمينه از قسمت custom themes بر روي light و يا Dark کليک کنيد( تفاوت اين دو در اين است که در حالت light ساير قسمت هاي صفحه رنگي روشن خواهند داشت و در حالت Dark رنگي تيره ، اين موضوع به سليقه شما بستگي دارد)
پس از کليک بر روي يکي از اين دو مورد صفحه جديدي باز خواهد شد .
در قسمت featured تصاوير پشت زمينه منتخب و پيشنهادي Gmail را مي توانيد انتخاب کنيد اما براي انتخاب يک تصوير دلخواه بر روي upload photo و سپس select photo from your computer کليک کنيد و تصوير مورد نظر خود را از روي هارد ديسک انتخاب نماييد.
دقت کندي تصوير انتخابي داراي کيفيتي خوب و اندازه اي بزرگ باشد. پس از آپلود عکس ، تصوير به طور خودکار به عنوان تصوير پشت زمينه انتخاب مي شود.
در نهايت براي مشاهده تغييرات مي توانيد کليدهاي ترکيبي ctrl+f5 را فشار دهيد تا صفحه به روز رساني شود و براي تغيير مجدد اين تصوير پشت زمينه مي توانيد وارد صفحه themes شده و از قسمت custom themes روي chang your buckground image کليک کنيد.




درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 320
بازدید دیروز : 1692
بازدید هفته : 7782
بازدید ماه : 14428
بازدید کل : 190540
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1