فواید و خواص دارویی بادام شیرین
 
امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:بادام, :: 19:47 ::  نويسنده : امیرحسین

نام لاتین بادام شیرین Amygdalus. communis است. این گیاه که بصورت درخت در نواحی معتدله زمین منجمله در ایران فراوان است. گیاهی است مفید و نسبت به تمایلات طبیعت مانند کم آبی و غیره مقاومت زیاد دارد. مغز میوه این گیاه مصرف خوراکی و روغن حاصل از مغز بادام مصرف درمانی دارد. مغز بادام دارای طبیعتی معتدل بوده و مقوی بدن و تسریع کننده رشد در بچه ها و نوجوانان و متعادل کننده قوای جنسی می باشد. کوبیده مغز بادام شیرین با مقداری شکر و زعفران لاغری غیرطبیعی را از بین برده و بدن را متناسب میگرداند. روغن بادام شیرین جهت مداوای قولنج روده، پیچش شکم و خشکی پوست بدن مصرف می شود.

به گزارش مجله پزشکی دکتر سلام، مردم قدیم برای تقویت لثه های خود پوست پوبی میوه بادام را سوزانیده و به زغال تبدیل میکرده و با پودر این زغال لثه های خود را ماساژ میداده اند. چنانچه مغز بادام کوبیده را با مقداری عسل مخلوط کرده و صبح ها همراه صبحانه میل کنند بدن را فربه و کبد را قوی و سرفه های مزمن را تسکین میدهد.





درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2450
بازدید دیروز : 1692
بازدید هفته : 9912
بازدید ماه : 16558
بازدید کل : 192670
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1