امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:انجیر, :: 11:15 ::  نويسنده : امیرحسین

انجیر (Fig) گیاهی است از تیره توت. درخت انجیر در بیشتر نقاط کشور میروید. میوه ی این گیاه دارای مواد قندی فراوان و طبیعتی گرم است و ضمن استفاده غذائی جزء میلین های قندی به شمار میرود و افرادیکه یبوست دارند می توانند میوه انجیر را در شیر گاو خیسانده و میل نمایند و یا میوه را جداگانه خیسانده و پس از خوردن مقداری شیر گاو از بالای آن بنوشند یبوست آنان مرتفع می گردد. به گزارش مجله پزشکی دکتر سلام، میوه انجیر برای افرادیکه سرفه های رطوبی دارند نافع است و افرادیکه سرفه های غیر رطوبی و خشک دارند می توانند انجیر را با میوه هلو خیسانده و مصرف کنند و اگر سرفه رطوبی باشد انجیر به تنهایی و بدون خیس کردن می خورند. میوه انجیر از نظر دارا بودن ویتامین نیز غنی می باشد.

افرادیکه لاغرند اگر به مدت ۴۰ روز، هر روز مقداری انجیر را با مقداری انیسون بخورند بدن آنان فربه می شود.
افرادیکه عادت به قولنج دارند و شکم دردهای سخت میگیرند و دارای یبوست نیز هستند مقداری انجیر را با یک پنجم آن مغز گردو کوبیده و میل کنند این عادت از آنان مرتفع می گردد.





درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3483
بازدید دیروز : 1692
بازدید هفته : 10945
بازدید ماه : 17591
بازدید کل : 193703
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1