امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:ایت الکرسی,قران, :: 15:52 ::  نويسنده : امیرحسین

اهداء ثواب به مردگان

پیامبر اكرم(ص) فرمودند : هر وقت شخص آیة الكرسی بخواند و بر اهل قبور اهداء كند، خداوند از هر حرف آن،ملكی می آفریند كه تا قیامت برای آن شخص تسبیح می كند. امام صادق(ع) فرمودند: آن گاه كه مومن ثواب خواندن آیة الكرسی را به مردگان هدیه می كند، خداوند ثواب آن را به همه آنان می رساند… . و از هر حرفی، ملكی می آفریند كه تا قیامت برای او تسبیح كند.

دور ساختن شیطان

پیامبر اكرم(ص) درباره آیة الكرسی فرمودند : «در خانه آیة الكرسی بخوانید كه شیطان به شما نزدیك نمی شود.»

در پی گرفتن وضو

امام باقر(ع) فرمودند : هر كسی در پی وضو گرفتن، آیة الكرسی بخواند، خداوند ثواب چهل سال عبادت به وی عطا كند.

وقت خوابیدن

حضرت علی(ع) فرمودند : پیامبر(ص) مرا خواست و فرمود: آن گاه كه به بستر خواب رفتی بسیار استغفار كن و صلوات بفرست و زیاد قل هو الله احد(سوره توحید) را بخوان كه نور قرآن است و بر تو باد به قرائت آیة الكرسی كه در هر حرف آن هزار بركت و هزار رحمت است.

 سفر

امام صادق (ع) فرمود : سفر را با دادن صدقه و یا با خواندن آیت الكرسی آغاز كنید. كسی كه در سفر هر شب آیه الكرسی را بخواند هم خودش در سلامت باشد و هم چیزهایی كه همراه اوست.

زیادی علم و حافظه

پیامبر (ص) روایت كرده است كه فرمودند : 5 چیز حافظه را قوی می گرداند: خوردن شیرینی – گوشت نزدیك گردن – عدس – نان سرد و خواندن آیت الكرسیعالمی گوید : هر كه علم می خواهد بر پنج چیز مواظبت می كند: 1- پرهیزكاری در آشكارا و پنهان 2- خواندن آیت الكرسی 3- همیشه با وضو بودن 4- نماز شب خواندن حتی اگر دو ركعت باشد. 5- غذا خوردن به منظور نیرو گرفتن نه شكم پر كردن.





درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3955
بازدید دیروز : 1692
بازدید هفته : 11417
بازدید ماه : 18063
بازدید کل : 194175
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1